Levering/Retourneren, Geld Terug

Levering in België en overal in de EU.

lazy

1. Levering Optie

In het algemeen, Smart2go.worden heeft een samenwerking opgezet met DHL en het lokale postkantoor van elk land partner voor de levering van het pakket in de standaard levering ; levertijd in werkdagen (maandag tot en met vrijdag) is 2 - 8 dagen afhankelijk van de bestemming.

Commando ' s die vereisen dat een express levering worden afgehandeld door DHL Express voor de scheepvaart 24 of 48 uur.

Kleine en middelgrote pakketten

2. Terugbetaling en het product te retourneren

In overeenstemming met het recht van herroeping binnen de Europese Unie : Als het product is van goede kwaliteit, heeft de koper het recht de overeenkomst te herroepen, een op afstand gesloten in de 14 dagen na zijn executie. Voor het behoud van het recht van beëindiging van de overeenkomst is de consument draagt zorg voor de bewaring van de producten in hun oorspronkelijke staat.

U kunt aanspraak maken op uw recht om een terugzending of herroeping, terugbetalen twee manieren :

  • Door contact opnemen met onze online support via e-mail op het adres contact@smart2go.be
  • Door in te loggen in uw klantenpagina en mijn Smart2go.be

Accepteren wij geen terugbetaling of omruiling als u ten minste één onderdeel van de lijst ontbreekt :

  • Het artikel met al deze accessoires in volle ;
  • een factuur met vermelding van aankoop op de website van Smart2go.be;
  • een retourtoelating uitgegeven door Smart2go.be

Indien het een aanvraag van restitutie wegens defect aan het product : moeten we een ontvangst, en een foto of video van het defect van het product om te gaan met de procedure van terugbetaling. Wij informeren u per e-mail over de ontvangst en controle van uw retourzending.

Als uw restitutie-aanvraag is geaccepteerd, ontvangt u automatisch teruggestort naar uw oorspronkelijke methode van betaling. Vergeet niet dat de behandeling en de weergave van de terugbetaling van uw bank of uw creditcard bedrijf kan enige tijd duren.

Daarnaast zijn de items moeten worden teruggestuurd zonder aanvraag voor een voorafgaande terugbetaling zal niet worden geaccepteerd.

Kosten voor terugzending :

  • De verzendkosten in verband met het retourneren van het pakket zijn geheel en uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant.
  • Het pakket retour is en blijft de exclusieve eigendom van de klant gedurende het gehele proces terug tot de uiteindelijke levering aan het adres van de verkoper.
  • In geval van verlies of diefstal, is de verkoper niet aansprakelijk en zal De klant zich moeten wenden tot zijn drager voor de follow-up.

3. Exchange

Naar om in aanmerking te komen voor een beurs, uw artikel dient in dezelfde staat als waarin u deze heeft ontvangen, niet gedragen of gebruikt, met labels en in originele verpakking. Je moet ook het originele aankoopbewijs of een bewijs van aankoop. De snelste manier om te zorgen dat je krijgt wat je wilt is om terug te keren van het item dat je hebt en, zodra de retour geaccepteerd is, om een aparte aankoop voor het nieuwe artikel. U kunt contact met ons opnemen per e-mail op het adres contact@smart2go.be en wij begeleiden u door middel van de uitwisseling proces. De klanten zijn verplicht om te betalen voor de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, waar is het?

Het is mogelijk dat uw bestelling kan nemen van een beetje tijd om te komen, afhankelijk van diverse factoren, zoals de adresgegevens, de scheepvaart gekozen methode en de beschikbaarheid van de producten. Hier zijn een paar stappen die u kunt volgen om te weten waar uw bestelling :

1. Controleer de bevestiging van uw bestelling : Zorg ervoor dat u hebt ontvangen een bevestiging van uw bestelling per e-mail of een tracking-nummer, indien u hebt gekozen voor een verzendoptie met tracking.

2. Volg uw opdracht : Als u een tracking-nummer, kunt u het invoeren op de website van de vervoerder of de levering bedrijf om informatie te krijgen op de huidige locatie van het pakket

Leveringen zijn gepland in het weekend?

Leveringen worden uitgevoerd met alleen tijdens de week, dat wil zeggen, van maandag tot en met vrijdag.

Leveren jullie ook naar mijn postcode ?

We organiseren van expedities naar het geheel van de Europese Unie.

De volgende dag levering voor alle orders ?

In het algemeen is de beschikbaarheid van de volgende dag levering hangt af van verschillende factoren. Eerste van alles, dit zal afhangen van de plaats van levering. In sommige regio ' s of geografische gebieden, de volgende dag kan de levering worden aangeboden als standaard, terwijl in andere, meer afgelegen plaatsen, het is mogelijk niet beschikbaar op alle.

Ten tweede, de beschikbaarheid van levering op de volgende dag kan ook afhangen van het moment dat u uw bestelling te plaatsen. Veel retailers en levering diensten uur limieten voor bestellingen die in aanmerking komen voor levering de volgende werkdag. Als u uw bestelling plaatst na deze termijn, de levering op de volgende dag zal niet mogelijk zijn.

Daarnaast is het type van product dat u bestelt kan ook van invloed zijn op de beschikbaarheid van de levering de volgende dag. Sommige items, wegens hun omvang, hun gewicht of hun aard niet kunnen worden die in aanmerking komen voor levering op de volgende dag, zelfs als deze optie wordt in het algemeen voorgesteld.

Over het algemeen is de levertijd staat aangegeven op het product fiche van elk artikel, zodat u een cruciaal stuk van de informatie.

Moet ik aanwezig zijn op het moment van de levering?

Sommige items vereisen een fysieke aanwezigheid in uw huis voor een handtekening tegen de levering. Maar als niemand aanwezig is bij je thuis op het moment van levering, zal een bericht worden gestort in uw mailbox, en met de informatie die nodig is voor het ophalen van uw pakket.